NLY Trend - Woburn Jacket

NLY Trend- Woburn Jacket (om du hostar upp 599 spänn, är den din)
Jacka i imitationspäls från NLY TREND. Imitationsläder på ärmar och krage. Två fickor med dragkedja framtill. Dragkedja i ärmslut samt knapp på krage. Fodrad.

Den här jackan är to die for. Seriöst?! Hur snygg är den inte?? Hade inte blivit det minsta ledsen om denna snyggingen ville flytta in i min hall. Jösses Amelia. Nu kanske ni undrar vad som gör den såå otroligt läcker? Jo, leopardpälsen och att designerna har valt att blanda det med imitationsläder, då blir den äkta Veronica material serru. ;)

Ni rå, diggar ni också denna jackan för ert liv? Hoho hoho. Vad dramatisk jag lät nu. Jag skulle nästan kunna spela teater. Eller, det gör jag väl redan "spelar apa så att säga". Men jaja, ni fattar vad jag menar i alla fall. Eller? ;D

Btw, don't forget to sign up for my Instagramtävling. Du gör det lättast här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note