Mitt första videoinlägg!



Wohooo, mitt första videoinlägg (där jag tjötar i alla fall).
Skulle egentligen tagit lite bilder med webbcamen, var det tänkt... men hade tråkigt så kände att det var roligare att tjöta här på bloggen. För jag menar att jag hade så otroligt mycket intressanta saker att tala om. Vem vet kanske kommer komma upp fler videoinlägg om intressanta saker? Den som lever får se! Haha, det var roligt att tjöta så här faktiskt. Ni som är trogna/otrogna bloggläsare tyckte förhoppningsvis också det var roligt att höra min röst! ;)
 
(Segt att det brusar i bakgrunden, kanske någon vänlig själ kan hjälpa mig?)

Lämna gärna ett spår innan du drar iväg på nya äventyr!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note