En helt vanlig onsdag

 

Borås denna onsdag levererade strålande sol från klarblå himmel. Underbart! Jag fick lämnat en hel kasse med både saker och kläder till Röda Korset. Tog bussen dit men valde att gå hem. Det var rätt ruggigt ute, men fick mig i alla fall en härlig promenad i höstsolen! D-vitaminer har jag dessutom hört ska vara bra.

Alla andra saker som har stått på shemat har jag också hunnit med. Förutom röjningen här hemma men kanske hinnar göra det i morgon i stället, innan jag ska träffa min studiegrupp. Den som lever får se!

Så här blev dagens lunch...
 
Är nästan alldeles precis hemkommen från kören. Har satt upp massa affischer här i Studenthuset för att sprida vår kommande konsert till max (alltså inte pojknamnet Max utan ah, ni fattar). Hur grymt som helst! I vilket fall. Det var lika ljuvligt som alltid att komma till kören och träffa alla fina människor - sjunga tillsammans. Vilken glädje alltså...

http://img1.homeenter.com/picHE/JPG340/Hor/HornMelissaOmDuVillVaraMedMig-CD-0650305.jpg
Vad händer i Veronicas lägenhet just nu?
Jag lyssnar på Melissa Horns nya album "Om du vill vara med mig". Hon är helt fantastisk. Hennes låtar och röst. Finner knappt några ord, det enda jag kan få fram är: MAGISKT. Favoritlåten är "Natten på hotellet" så galet fiiin! Med all rättighet finns hon nu i min Spotifylista. Lovely. ♥ Vilken är er favoritlåt? :)

Kommentarer
kaffehörnan säger:

ser gott ut

2013-10-03 | 16:07:43
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note