Tre flugor i en smäll

Just nu sitter jag med musik i bakgrunden samtidigt som jag äter frukost och biter i mackan - skriver - tar en sked youghurt - skriver - biter i mackan - skriver. Haha, jag tror att ni har fattat vinken nu. ;) Nu tänker jag i stället gå rakt på sak och dela med mig av gårdagens kväll. Den började med att jag var iväg och handlade efter en otroligt mumsig middag! 

Mamma och Mats lämnade både sallad, räkor, mimosasallad och romsås kvar hos mig då de var här på spontant besök. Underbart. Taack, snälla ni. ♥
 
Sedan då jag väl var hemkommen från affären, satte jag på Tv:n och glodde på L.A. Gigolo (Spread) med STORA godsaker i soffan. Yammi! 

Haha yees, latmasken bet mig i rumpan... palla göra små söta chokladbollar. Bättre med stora, dessutom var jag då nöjd med endast en (dregglar inte alls över ALLA som är kvar då jag öppnar kylen!)
 
Är ni lika lata som jag då det kommer till att göra chokladbollar. Vad röstar ni för: Stora eller små? :)

Kommentarer
Cecilia säger:

Små! :)

2013-11-10 | 18:38:18
Bloggadress: http://beaugateau.blogg.se
SARA ♥ säger:

Ser riktigt gott ut alltihop!
Haha, röstar absolut för stora chokladbollar! Mycket mer praktiskt på alla sätt och vis ;)

2013-11-10 | 20:03:48
Bloggadress: http://sarasfotoalbum.blogg.se
Clara säger:

Så gott med räkor!

2013-11-10 | 23:28:32
Bloggadress: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note