Stockholms look

Klänning - SydafrikaBomberjacka - VilaÖrhängen - Accesories (I think?) ★ Snapback - MonkiVäska - UllaredHalsband - GuldfyndArmband - Ur & PennCowboy boots - Fått av mamma

Ville visa er en outfit från i somras då jag var i Stockholm med tjejerna! Bilderna togs både vid Slussen och Gamla stan. Så himla mysigt. Jag ska knåpa ihop ett inlägg någon dag om hur vi hade det i Stockholms stad bland alla 08:or, haha. ;)

Btw, ska hoppa i duschen nu... mitt hår skulle kunna vara doppat i ett Bregott - extra saltat smörpaket. Då förstår ni nog hur det ser ut just nu. Fräsh och go med andra ord. Efter duschen ska jag äta en sen frukost och därefter dra igång med pluggandet! Underbart. Tjohoo!

Hur ser era lördagsplaner ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note