Simtur och lunch

 
Hur skönt är det inte att ta en simtur på skala 1-10? Jag tycker i varje fall det är extremt gött att simma runt - flaxa med armar och ben. Det är en sådan avkoppling från all stress man får stå ut med både i skolan och samhället. Jag och Cecila hade hemskt kul i vattnet, vågorna och rutchkanan. Så himla underbart! Man blir som en helt ny människa och får ytterligare livsglädje på kuppen. Vi har vårt barnasinne kvar vill jag lova. ;)

Välja ut bilder till min nya bloggheader fokuserade jag på i dag (den kommer dyka upp inom kort!). Passade även på att äta lunch samtidigt. Yammi.
 

Laxsallad i sin underbara godhet, slickar inte alls mig runt munnen...

Hoppas ni har haft en fantastiskt fin och bra onsdag! Som ni säkert förstår så har jag haft det. :) Pussar och kramar i mängder! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note