Nyduschad + dagens planer


Trist väder har vi framför oss denna novemberförmiddag. Eller ni kanske har talat väl med vädret hos er? Vädret hindrar mig dock inte från att ha roliga planer i görningen i dag.

Sitter just nu i soffan nyduschad...

Känner mig fräsch och fin.

Om ca 3 timmar och 47 minuter ska jag hem till min fina Cecilia. Vi ska iväg och handla, därefter laga mat tillsammans. Kommer bli riktigt mysigt! Vilket innebär att innan dess måste jag fortsätta plugga. Wihoo! It's my lucky day.

Hur ser er fredag ut goingar? ^.^ ♡

Kommentarer
veronica eriksson säger:

Låter som en riktigt bra kväll! :) Kram

2013-11-22 | 22:53:24
Bloggadress: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note