Morgonpigg?



Good morning people!

Ny dag, nya möjligheter. Sitter på bussen mot min VFU. Kan lägga till att jag inte är morgonpigg, ville bara krypa ner i sängen och sova direkt då jag hade stigit upp. Men det kunde jag ju dessvärre inte göra. Nä, nu får vi göra denna fredagen minnesvärd. Sedan tar jag helg (dock en del pluggande). Men även roliga planer! För ett tag sedan vann Ida VIP-biljetter till Ladies Night på lördag och då får jag, Emma och Idas vän glädjen att följa med. Hur underbart?

Har ni några roliga helgplaner sötisar? :) ♥

Kommentarer
J o j z y ♛ säger:

SV: YEAH HIGHFIVE! :D

2013-11-15 | 13:44:36
Bloggadress: http://jojz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note