I'm a princess, this is a fairy tale.

 


Klänning: Nelly ♥ Ring: Guldfynd ♥ Armband och halsband: Fått av mormor Tiara: Fick låna av min vän

Först och främst vill jag tala om att jag verkligen ÄLSKAR min partyklänning. Den sitter dessutom som smäcken! Kärlek vid första ögonkastet. Den är tyvärr slutsåld, men det finns en liknande här om ni är sugna! Nåväl, det här var alltså min Halloweenfest utstyrsel i lördags. Innan det blev detta alternativet så hade jag verkligen väärldens beslutångest om vad jag skulle vara. Det gick från alla möjliga... Sailor Moon-pumpa-luffare och massa fler tankar kring vad jag skulle klä ut mig till. Plötsligt var jag träffad av blixten från en klar himmel och kom på att jag hade en sjukt passande klänning till att vara prinsessa i min garderob. Behövde inte heller köpa en tiara för det hade min vän Jasse som jag fick låna. Då kände jag mig faktiskt som en riktig prinsessa trots att jag hade ett grovt språk och alkohol var inblandat. ;D

Vad var ni utklädda till på Halloween/Alla helgons dagen? :)

Btw, bilder från Halloweenfesten dyker förmodligen upp i morgon! Stay tuned. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note