Häng med mig i tentapluggandet

Jag och Ida har bokat ett grupprum i skolans bibliotek. Vi håller på och tentapluggar innan vi ska bege oss hem till våra vänner Emma och Jasse på Thanksgiving! Det ser jag oerhört mycket fram emot. God mat, vänner och framför allt hörruni inget jävla pluggande.

Så här kan vår pluggmiljö se ut.




Var bara tvungen att visa min fina väska från Sydafrika. Dock är kvaliteten sämst men har för mig att jag endast gav 50 spänn. Då får man nog räkna med sådant. ;)

Nu ska jag läsa de sista minuterna innan biblioteket stänger. Ha det gött och simma lugnt! :D

Kommentarer
MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen! säger:

Kämpa på tjejen!

2013-12-01 | 12:16:24
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note