Halloweenfest i sin härlighet!

Vilken fantastiskt fin och rolig Halloweenfest det blev i lördags! Underbart helt enkelt, kan inte bli annat med ett sådant gött gäng förstås. :D

Till en början var det jag, Henrik (Idas man), Jasse, Ida och Emma som åt middag ihop. Mysigt och smaskigt värre!

Lammkött och stekt potatis samt grönsaker och en god sås till hela härligheten. Jo, man tackar.

Efter middagen var det dags att ta itu med lite festförberedelser och även fotografera alla läskiga saker i huset...

Det blandades drinkar under kvällen med hjälp av Idas kunskaper som före detta bartender.

En läskig gubbe välkomnade gästerna... detta får mig att tänka på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren". Ni vet mördaren i fiskestället som går runt med en krok i sin hand? Mmm, gosigt...


Mitt i allt det här läskiga bjöds det på Halloween cupcakes som såklart Emma hade bakat och dekorerat. Hon är superduktig på att baka! Visst blev dem fina? (8


Henrik, Emma, Therese, jag, Jasse och Edvin.

Tack, allesammans för en grymt härlig och rolig Halloweenfest. Vi gjorde den till något speciellt.
Ett par stycken från festen saknas dock på bilden. En gömmer sig däremot bakom kameran och några andra valde att stanna inne medan vi utmanade kylan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note