Fotopromenad i kylan


Byxor: Monki ★ Tröja: Cubus ★ Mössa: Borås marknad ★ Halsband: Second Hand ★ Armband: Fått av mormor och handlat på Glitter ★ Halsduk: Fått av mamma ★ Kappa: Ullared ★
 
Så här var Veronica klädd då hon skulle ut på en fotopromenad i kylan. Det blev längre än vad hon hade tänkt sig. Brukar bli det när hon väl har kommit ut. Bilderna från fotopromenaden dyker troligtvis upp i morgon! Jag har pluggat färdigt för i dag. Tar nya tag i morgon efter skolan. Nu tänker jag slänga mig i soffan och käka banankaka samt kolla på film. ;)
 
Btw, denna måndag har jag känt mig som en gammal tant. Har knappt kunnat gå på grund av min "goa träningsvärk" (överdriv gärna lite till Veronica). Tja, något som jag i alla fall inte kan överdriva är att jag har haft svårt att böja mig och resa mig. Segt but true story. Fast egentligen ska man inte gnälla över träningsvärk. Då har träningen gjort nytta, right?! Men ändå.
 
Ha en fortsatt fin måndagskväll sötisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note