En händelserik fredag!


I denna byggnaden befinner jag mig i då jag är på skolans bibliotek. Om ni mot förmodan undrade menar jag... ;)
 
Som ni vet har jag varit på skolans bibliotek och tentapluggat i dag. Efter det gick jag runt och strosade i affärer samtidigt som jag hade brorsan på tråden (alltså i telefon). Riktigt häärligt!

Innan jag tog bussen hem fotograferade jag en vacker belysning här i Borås.

Väl då jag kom innanför dörren var det dags att tillaga kyckling i ugn. Hittade ett recept för någon dag sedan i tidningen Mer Smak och fick inspiration att göra det själv.

Kyckling i ugn med inlindade bacon. "Såsen" är gjord av mjölk och chillisås. Hade ingen grädde hemma eller den andra ingridensen heller för den delen. Så det fick bli så här. Gottit var det i alla fall!!


Makaroner fick dessutom hänga på kvällens middag.

Receptet som jag i stort sett utgick ifrån. :)

Om en stund ska jag möta Sabina (en student som bor här i huset). Vi ska iväg och simma! Det kommer bli underbaart! :D

Hur ser era fredagsplaner ut?

Kommentarer
Carina säger:

Ohh så gott det såg ut roligt du publicerade receptet också. Kram.

Svar: Jaoo, det var riktigt gott vill jag lova! Kramis
Veronica

2013-11-29 | 19:56:22
Johanna - A dream as a model ♥ säger:

sv: Okej jag förstår :)

2013-11-29 | 21:26:28
Bloggadress: http://jonza.blogg.se
ANNNAIZ säger:

Härlig blogg! :)

2013-11-30 | 12:21:46
Bloggadress: http://annnaiz.blogg.se/
Eleonora Adriana ♥ säger:

Ser gott ut! :D

2013-12-02 | 19:45:38
Bloggadress: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note