Torsdag


I dag har jag haft hemstudier, har skrivit på min momentplanering. Inte det roligaste direkt men det måste tyvärr göras. Antingen man vill eller inte. That's life!


På den senaste tiden har jag börjat äta youghurt med banan och till det en macka med keso samt ett glas juice. Yammi! Då står jag mig dessutom mycket bättre (blir inte hungrig lika fort).



Senare åkte jag iväg med Mats till Hemmakväll i Lerum och handlade torsdagsgodis... Det ska räcka hela helgen har jag tänkt. Inte i går jag köpte lösgodis, det var säkerligen flera månader sedan. Nam nam nam. Sitter nu i sängen och gottar mig!

Skulle gärna vilja komma med godispåsen i högsta högg och joina min familj inne i vardagsrummet. Men de kollar på hockey och jag har aldrig varit något större fan av det!

Vad har ni gjort denna torsdag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note