Soffläge nere i källaren


Efter praktiken då jag kom hem, hittade jag soffläge nere i källaren framför Twilight-Eclipse som jag köpte i helgen för endast 15 spänn! Vem skulle inte slått till då liksom?! Sist jag såg den var när jag och Sanna var på bio då jag fyllde 18 år. Btw, nu är nästan min samling helt complete (alltså bland Twilight filmerna)

Efter filmen zappade jag runt på TV:n och fann några gamla Two and a Half Men avsnitt. Sedan övergick det till The Big Bang Theory.
Har aldrigt gillat den serien förut, men denna gången fann jag det faktiskt väldigt roande! :D

                                                                                                                                                              

Kan avslöja redan nu att bilder från Cias studentbal kommer dyka upp så småningom! När jag känner lusten att gallra ut och redigera bilderna. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. :) Eller vad är det man brukar säga? Höh.

Kommentarer
Cajsa Lindahl säger:

står nog över det men tack i alla fall sötnos! :9

2013-05-21 | 21:44:41
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/
Fanny ✞ säger:

Twilight- filmerna är så himla bra! :D
SV: Klassen ska ut på cykeldag, så det blir nog kul :)

2013-05-21 | 21:55:03
Bloggadress: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note