På väg mot nya äventyr!



Satt nästan alldeles nyss på bussen, ska ta tåget från Lerum för att åka in till stan. Byta ut mitt headset som inte fungerar. Därefter ska jag möta upp Emma, Alex, Ida och (kanske Natta?) Sedan beger vi oss vidare till Jasse på en mysig middag där fest väntas senare med härligt folk! I knoow, ni vet ju redan allt detta. Haha

Kommer inte komma hem i natt. Hela gänget sover över. Morgonen där på hämtar Mats, mamma, brorsan och Cia upp mig någonstans där det är lämpligt. Då far vi till Knäred för konfirmation. :) Får se om det blir mer uppdatering i morgon eller inte. Den som lever lär märka hur det blir... ;)

Pussisar och kramisar, ha en underbar helg!

Kommentarer
Liuza säger:

den där jackan har jag med, måste leta fram den! :)

sv: åh tack :) en hundralapp gick de på!

2013-05-03 | 18:50:43
Bloggadress: http://liuzaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note