Tankar på högvarv...

God morgon på er goingar!

Många tankar har gått på högvarv i mitt huvud på en och samma gång i början av denna veckan. Att läsa till förskollärare är inte alltid en dans på rosor. Det har blivit en stor sak av en mindre sak under min praktik, har  därför inte alls mått bra. Men nu har allting löst sig. Bryt ihop och kom igen! Nu är jag tillbaka på fötterna.

I går gick jag från 10-19. Var med på APT möte på kvällen. Det var väldigt intressant! Handlade till stor del om hur vi pedagoger ska få barnen att vara mer delaktiga på förskolan. Kan de få påverka lite i vår planering? Eller välja vad de vill aktivera sig med? Massor av sådana frågor dök upp.
 
Ligger nu på soffan i personalrummet och bara tar det lugnt med Lars Winnerbäck i lurarna. Kan det bli annnat än bättre?! Knappast. I väntan på min handledare vi ska ha planering. 

Hoppas ni alla mår bra. Önskar er en strålande torsdag för det ska jag ha! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note