Livet är en fest!



I morgon kommer jag stiga upp 08:00 eller tidigare. Då ska jag äta frukost, hoppa in i duschen och sedan ta tag i min observarionsrapport. Sedan fram emot förmiddagen ska jag in till stan för att byta mitt headset (gjorde aldrig det förra gången eftersom jag trodde det hade börjat funka igen). Men den som skrattar bäst som skrattar sist... Efter det ärendet kommer jag möta upp mina underbara vänner Alex, Ida och Emma för att bege oss vidare hem till Jasse på en mysig middag innan det väntas fest med massa härligt folk! Jag är verkligen supertaggad.

Nu är det därför dags för mig att välkomna John Blund nu rå så att jag orkar med morgondagen. Natti natti på er. Sov så sött och dröm fina drömmar. Vi hörs goingar! ♥

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Låter som en fin fredag

2013-05-03 | 10:40:13
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note