It's called studying baby!


I dag har jag tagit till vara på det underbart fina vädret som äntligen har kommit till Sverige. Vad passar sig då inte bättre än att sitta ute och plugga samtidigt som man njuter av solen!? Kändes som en superbra idé i mitt fall. Har kommit en bit på väg med min observationsrapport nu i alla fall. Resten gör jag antingen i morgon eller på lördag och söndag. Till på måndag ska den vara inlämnad för handledning!

Hoppas ni har/haft en toppen fin torsdag och njutit av solen om den har tittat fram hemma hos er! :)
 

Kommentarer
Sofie säger:

Hehe har också dendär "skriva för att lära"... ^^

2013-05-03 | 23:05:48
Bloggadress: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note