Glädjens dag!!


Här hade jag precis vaknat från min behövliga powernap.
Jag och min bästa vän på Göteborgs kulturkalas i somras.

Nu känner jag mig inte lika trött längre. Gött! Sitter nu med musik i lurarna och väntar på tåget som ska ta mig in till stan för att möta upp min bästa Sannaälskling! Underbart. Det blir övernattning för hennes del. Myspys! Synd bara att jag jobbar i morgon... Men vi kan ju flumma på väg hem till mig och även hemma en stund innan vi ska sova. Önskar er en underbar måndagskväll. För det kommer minst sagt jag ha. Känslan att kunna krama och pussa på sin bästa vän efter en hel evighet (känns i alla fall som det). ♥

Kommentarer
ADARAS.se - Where blog meets magazine! säger:

sv: ja verkligen! :)

2013-05-20 | 23:09:31
Bloggadress: http://adaras.se
isabella säger:

Fin bild!

- Allt bra? Kram! :)

2013-05-21 | 10:32:54
Bloggadress: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note