Eurovision Song Contest 2013

Om en stund sitter jag och familjen bänkad framför Eurovision Song Contest 2013. Heja Robin! Visserligen har jag inte sett hans motståndare. Fast det gör ingenting för han är bäst ändå och så är det med den saken. Hans låt älskar jag dessutom. Den är helt galet bra! Ögongodis är han också vilket är svårt att förneka. ;) Eller vad säger ni?
 
Har bunkrat upp med både Italiensk dessert (Tiramisu) och Hallonsoda. Finns även godis från förra helgen om jag skulle känna att det inte är tillräckligt med socker, haha! Tror dock det räcker och blir över... ^.^

Hur ser er lördagskväll ut? Ska ni också kolla på Eurovision Song Contest 2013?
:)

Kommentarer
Fashion Safari säger:

gott med tiramisu!

2013-05-19 | 14:43:55
Bloggadress: http://nyheter24.se/nextinfashion2013/fashionsafari/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note