En riktigt seg söndag


Denna söndag har varit riktigt seg. Söndagar kan vara en av de segaste dagarna i veckan. Fast dock inte alltid. Men i dag var det inget undantag. Regnet gör det inte bättre heller.
Har inte haft mycket livsglädje, men har i alla fall städat lite i mitt rum, läst flera timmar i sträck (nej vill inte påstå att jag är någon bokmal) och lyssnat på Mini-Röris, en CD som jag har fått låna av min handledare. Ska nämligen ha just Mini-Röris med barnen på tisdag. Det kommer bli kul!

Sitter här nyduschad, ska snart göra i ordning mig för sängen. En ny vecka med praktik börjar i morgon! Efter att jag har slutat praktiken ska jag hem och därefter så småningom åka in till stan och möta upp min bästa vän Sanna. Åååh, vad jag har saknat den tjejen alltså. Helt galet! Hon är verkligen ljuset i mitt liv då det känns som allra mörkast. Det finns ingen som hon, är så tacksam över att ha henne i mitt liv! ♥ ♥

Kommentarer
amanda säger:

böckerna som hon har gjort är bäst!

2013-05-22 | 11:18:44
Bloggadress: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note