En awsome valborg!

Ni som följer min blogg vet att jag och par vänner firade Idas möhippa i går. Riktigt passande att det var just på valborg. Vilken sjukt rolig möhippa jag har fått vara med om och planera samt utföra. Först mötte jag upp Emma och Ida i stan.

Gick in på Starbucks och fixade så att vår vän fick "The Doctor" skrivet på sin temugg.

Sedan drog vi vidare till lägenheten och dumpade av våra grejer för att ta med Ida på äventyr - träffa hela gänget med massa härliga överraskningar... Men innan vi kunde göra det hittade vi på en del bus på spårvagnen...

I vår vandring efter signeringar till Idas tröja...


Efter folks signering slog vi oss ner på en filt med massa godsaker för att invänta Kortegen. Här sjöng vi dessutom "Högt över havet" för Ida. Hihi, titta vad glad hon blev!! Delad glädje är dubbelglädje. :D


Vi skulle även dragit ut på Gretas senare på kvällen men det blev tyvärr inte så eftersom Ida fick en allergishock. Men den baren finns ju kvar - det kommer fler tillfällen! I stället för att dra ut myste vi i lägenheten och kollade på film, "En prinsessas dagbok". Det var inte fy skam det heller.

Hoppas ni också haft en awsome valborg! Sluppit att spy i något dike eller vaknat med en hemsk baksmälla så att ni ångrat allt ni drack dagen innan! :)

Kommentarer
Sofie säger:

Härliga bilder, ser roligt ut!! :)

2013-05-03 | 23:06:30
Bloggadress: http://www.highvoltage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note