Hello spring


Om det vore så väl att våren var här skulle jag vara evigt tacksam. Jag saknar verkligen värmen, solen, ja ALLT som har att göra med våren helt enkelt. Ser du? Du är efterlängtad våren... Snälla kom nununu! Vill mer än gärna slippa feta tjocka vinterjackor och halsdukar. Man känner sig alltid som en liten mischelingumma då man går runt i alla sina tusen ytterkläder.

Vad tycker ni om detta vårinspirerande kollage förresten?
Själv gillar jag det riktigt starkt. Brukar dock typ aldrig gå i klackskor (får så satans ont i fötterna). Men de fick vara med ändå. :) Hur läckert är inte linnet, väskan, jackan, byxorna, solglasögonen och halsbandet?! Give me just saying.


Kommentarer
ADARAS.se - Where blog meets magazine! säger:

Snyggt :)

Svar: Danke! (:
Veronica Pettersson

2013-03-22 | 22:37:01
Bloggadress: http://adaras.se
Niclas säger:

Så länge Leksand har chansen i kvalserien i hockey så kommer våren dröja ;)

Svar: Haha, jag skulle mer säga att våren är kvar tills snön är borta ;D
Veronica Pettersson

2013-03-23 | 15:29:14
Bloggadress: http://kufuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note