Barn och familj är helt underbart!


weheartit

I dag har jag ägnat min torsdag åt att vara på min VFU som sagt.
Har haft riktigt mysiga stunder med barnen. Fick följa med till Missionskyrkan och se hur en påsksamling går till. Men även läsa sagor, pussla och allt sådant som man brukar göra på en förskola. Har varit en väldigt intensiv dag med andra ord. Sitter nu i sängen, iklädd pyjamas och datorn i knät, ska välkomna John Blund. Är verkligen sjukt trött!! Suttit dessutom och varit extra social med min kära mor och brorsans flickvän (jao, jag är fortfarande hemma hos familjen) tycker alltid det är lika svårt att skiljas åt. Åker hem till Borås i morgon i stället. Får därför gå upp rätt så tidigt.

Natti natti sötisar, sov så otroligt gott! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note