Tog en tripp till Coop Forum





Kappa
- Ullared,Klänning - Vila, ♣ Väska - Fått av mamma Blus - Second HandLeggins - Lindex, Klackskor - Skopunkten  Halsband, örhängen - GuldfyndArmband - Glitter (de silvriga) Jockmock (det rosa handgjorda) 

Denna outfit bar jag i dag när jag tog en tripp till Coop Forum, för att handla lite mat och frukt samt toalettpapper. Intresseklubben antecknar I knoow. Gå i klackskor är ett big NO om man ska gå långa sträckor (korta också för den delen). Men vill man vara fin får man lida pin. Fötterna överlevde i alla fall och det är ju ändå huvudsaken. Kan ju troligtvis behöva dem framöver... ;)

Alldeles snart ska jag göra i ordning middag, därefter är det inte långt kvar tills det bär av till jobbet. Har ett kvällspass från 18:30-21:30 därefter är jag ledig hela veckan ut! Wohooo :D Det kommer bli en toppen vecka, ska umgås med min bästa vän Sanna troligtvis alla dagar. Me löööve that chick. ♥

Tjingeling, vi hörs senare!

Kommentarer
amelia säger:

fina skor:)

2013-06-25 | 22:50:36
Bloggadress: http://emmaochamelia.blogg.se/
Carina säger:

Hoppas ni får kul. ..kram

2013-06-26 | 00:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note