Premiär på Nelly


I går var jag och Sanna för första gången inne på Nelly (jag fick veta att det finns här i Borås). Så nu kan man prova kläderna vilket inte går på deras hemsida. Det var riktigt roligt att strosa runt där, helt galet stooort! Fyndade en partyklänning. Den får ni se på lördag!

Då vi var på väg hem till mig träffade vi på en liten söt kissekatt. Han var väldigt tillgiven av sig så det är klart att vi var tvungna att kela en stund med honom. Hihi ^.- Funderade även på att ta med mig honom hem faktiskt! :)
 

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! säger:

Men åååh vilken lyx, jag visste inte ens att det fanns en riktig butik xD

2013-06-28 | 22:54:56
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note