Full rulle all the day

I går var jag på en kurs som handlade om förflyttningsteknik. Hade sjukt svårt att hitta dit. Tog hjälp av min mobil (är inte världens bästa kartläsare) frågade även mig fram genom folk. Till slut kom jag rätt! Efter allt svettandes, haha! Det var en väldigt lärorik kurs. Man fick ta del av både teori och praktik. Sådant gillar jag! :) Känns ofta trist att bara lyssna på någon som tjötar.

Efter kursen var det raka vägen och laga lite mat. Därefter ta en powernap för att orka med ett jobbpass från 15:45-21:30. Sömn var därför extra välbehövligt. Var en minst sagt intensiv torsdag!

Väl hemkommen påbörjade jag att läsa ur en ny bok "Rensa i röran" med feng shui. Satt ute på balkongen, riktigt gött! Nå väl, är inte särskilt förtjust i att städa om man uttrycker det så... men kommer helt klart ta tag i det när jag får tid över. Boken har faktiskt gett mig inspiration till att vilja ha det fint i min lägenhet.

Hoppas ni också hade en fin torsdag!

Just det ja! Glöm inte att ställa frågor i frågestunden, om ni vill förstås. ;)

Kommentarer
Cajsa Lindahl säger:

hehe ja second hand är fantastiskt! :D
hehe ja...vi har pratat länge om att vi ska ses på en fika också men det blir som aldrig av... :/ när hon kan, kan inte jag och tvärt om. :P

2013-06-21 | 11:07:38
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/
Cajsa Lindahl säger:

haha ja det hoppas jag med. :P men nu är hon i Umeå och jag springer på olika småjobb...så blir extra svårt nu..^^

2013-06-21 | 11:25:28
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note