Work time

Tjenixen i lingonskogen! Eller hallå där. Köp blåbär.

Känns som att jag har fått gjort en del i dag. Har i alla fall varit och handlat på Coop Forum och nu har jag precis klivit av bussen som styr mot jobbet, jobbar från 15:45-22:00 + natt och i morgon blir det ytterligare ett jobbpass från 07:00-13:00 innan jag slutar! Näväl, just nu sitter jag på en bänk och bara tar det lugnt innan plikten kallar... Solen skiner som om den inte gjort någonting annat, haha! Jag klagar inte. Love the sun.
Önskar er en underbar lördag! ♥ Ta vara på vädret om det är fint där du befinner dig! :) Stor bamsekram från mig!

Kommentarer
Madeleine Jonsson säger:

Tack för dina fina och peppande kommentarer under flytten och renoveringen :D Hoppas du har det riktigt bra på jobbet nu tjejen!

2013-08-07 | 10:31:17
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
Matilda; hälsa, skönhet och mode säger:

SV:tack! nej jag redigerar inte ögonen, drar up kontrasten på hela bilden baraa :)

2013-08-07 | 10:48:36
Bloggadress: http://blogg.improveme.se/matildasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note