Trött så in i gatan



Hej, jag är riktigt trött i dag. Jobbade från 18:30-22:00 i går + natt och fortsatte ett pass morgonen därpå från 07:00-13:15. Så direkt när jag kom in i korridoren styrde jag mig raka vägen mot balkongen, har sovit här en stund med underbar musik i lurarna. Hur skönt som helst verkligen. Så känner mig något piggare i alla fall. Allt är relativt som man brukar säga! :)

Hur har er tisdag sett ut hittills? Berätta gärna, alltid lika roligt att veta vad mina bloggläsare har för sig om dagarna. ♥ Puss & Kram

Btw, senare i kväll kommer ett inlägg upp om hur jag hade det på Askimsbadet med födelsedagsgrillmys och allting. Håll därför ett öga öppet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note