Party all the night

Kvällen i lördags började med att vi förfestade hemma hos mig. Eller ah, där min familj bor numera. Jag själv har ju flyttat hemifrån! I vilket fall. Vi hade sjukt kul, drack och dansade för glatta livet! Innan vi drog in till Göteborg för att fortsätta festandet.
Jag och bästa vän på tåget, lyckliga som vanligt! Fest-och danssugna till tuuusen!
Här är vi samlade hela gänget på Sticky Fingers i Göteborg och lever endast i nuet. Vi träffade massa underbart folk!! Det är en utgång jag sällan kommer glömma.
Mina finisar. Sannas syster Louise till vänster och Sanna syns till höger. Gullungar! ♥ Förutom att västtrafik förstör vårt liv... vi blev nämligen tvungna att ta en taxi hem för att tåget blev inställt och det var inte det lättaste att hitta en som tog ett någorlunda pris. Dem försökte utnyttja läget när vi var fulla. En skulle ha 900 spänn men då tjötade vi på honom och då sänkte han bara ner till 800... Jomen, tjenare att det kostar så mycket! Knappast. Så vi kollade med nästa och då behövde vi bara betala 500 (på 5 personer). Då slog vi till! :) Ni kan nog inte riktigt förstå hur skönt det var att lägga sig i sin säng...?

Kommentarer
Victoria säger:

Tack så mycket :)

Så fina toppar ni har.

2013-07-02 | 18:19:32
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
nicolinda.blogg.se säger:

Ja, vissta taxichaffisar är ju knäppa.. :P

Fina ni är! Kul kväll :D

2013-07-02 | 21:13:20
Bloggadress: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note