Njutbar torsdag

Eftersom jag slutade 13:30 i dag, fick jag möjlighet att kunna njuta av i stort sett hela dagen. Helt underbart verkligen! Då jag kom hem började jag med att lägga in en maskin tvätt (haha, inte direkt något njutbart). Men efter det lade jag i alla fall mig till rätta i solen ute på balkongen, med musik i lurarna och en riktigt bra och inspirerande bok i knät samtidigt som jag jobbade på solbrännan. Inte helt fel om ni frågar mig!


Jodååå, jag hade det rätt gött! ;) Syns väl om inte annat?

Strax därefter var det dags att gå tillbaka till verkligheten. Laga mat, wohooo! Det som jag verkligen älskar. Haha, eller? Och inte nog med det så blev jag även tvungen att diska. Yeah. Vilken lycka!


Dagens middag: Fläskkotlett, ris och sallad samt dressing som grädde på moset (usch, jag som inte ens gillar grädde, men men). Vad gör man inte för att kunna använda snygga uttryck!?

Snart ska jag börja röja här hemma, tänker slänga allting som bara står/sitter/ligger och ugglar. Känns väääldigt onödigt att ha det kvar, särskilt efter mina lästa sidor i "Rensa i röran med feng shui - Karen Kingston. Nää, nu får det banne mig vara nog med alla ursäkter - kommer ta mig i kragen och fixa ordning i lägenheten efter vart!

Har ni det fint där ni bor, alltså inomhus? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note