Njut varje sekund som om det vore den sista dagen du andas

Det är sådana här dagar man ska uppskatta livet och ta vara på allt som det har att erbjuda, njuta varje sekund som om det vore den sista dagen du andas. Live, Love, Laugh. Jag var dessutom ledig i går, då passade jag på att åka in till Göteborg för att tillbringa en heldag med en av mina underbart fina vänner Emma, hon är helt fantastisk på alla sätt och vis!

Först började vi dagen med att shoppa lite inne på Accessorize i Nordstan då det erbjöds REA. Vilket vi gillar starkt! Sedan tog vår resa oss vidare mot Frölunda Torg, vi gick en bit längs Frihamnen innan vi hoppade på bussen.


Jag tror nog säkerligen att ni känner igen er i känslan... Som sagt, shoppar man så skriker alltid magen efter en stund och då är det bäst att lyssna vad den har att säga. Därför blev det en gudomligt fett god pizza för min del! (Åt nästan upp hela, det ni). Och jag menar den är verkligen enorm! Medan Emma köpte en Kebabtallrik. Den satt tydligen inte helt fel den heller, enligt henne. Mätta och belåtna.... kunde vi så småningom fortsätta vår shoppingrunda!


Detta otroooligt snygga linne fick inget annat än följa med mig hem. Det Klockrena budskapet: "be an orginal, fuck what they think, be a limited edition" gjorde bara att jag föll ännu mer.

Efter flera timmars shoppande var vi nu glada och nöjda tjejer. Begav oss därför in mot stan, där de sålde små söta Coca-Cola burkar som vi bara inte kunde motstå. I mean look at them. So small and sweet!

Come on, dela en coke med mig?



Något vi bara inte kunde låta bli att göra var att visa er hur liten den här colaburken egentligen är. Den är inte större än ett vykort, haha! Svårt att inte charmas av denna liksom...

Innan vi skiljdes åt satte vi oss och fikade på Starbucks, vi ville sätta pricken över iét på denna fantastiska onsdag!


Jadu, vad kan man säga? En Chai Latte i handen en sen sommarkväll, ett perfekt avslut på en sjukt härlig och rolig onsdag med en underbart fin vän!!

Jag är oerhört tacksam över att jag har det så bra.

Kommentarer
Carina säger:

Ni e såå söta tjejer...Kram om Er båda **ler**

2013-07-11 | 13:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note