Hej på er allesammans

Jag har inte direkt haft någon lust att blogga om jag ska vara helt ärlig, det har varit så mycket annat som varit roligare. Då kanske ni undrar vad jag egentligen haft för mig dessa dagar? Det kommer ni alldeles snart få veta. Kommer självklart stilla er nyfikenhet. Nåväl, nu är jag troligen redo med ett par inlägg igen, förhoppningsvis!

3 juli: Var på Berså dagen innan och festade med Amanda tills krogen stängde. Full, dansat, tjötat och haft det allmänt kul helt enkelt. Den natten drog vi vidare på efterfest, riktigt nice! Sedan på förmiddagen vaknade vi och gjorde i ordning oss för att gå en promenad in till stan. Vi stannade till på Espresso House och fikade (eller jag var bara med som sällskap). Var inte sugen på något faktiskt. Där umgicks vi och pratade om allt som livet har att erbjuda, haha, det blev en hel del prat om boys vill jag lova. ;) Så småningom drog klockan iväg med en salig fart så då bestämde vi oss för att kika i affärer och när man har gjort det ett tag kan man ju bli så där hungrig ni vet...


... Jodå, då passade McDonalds oss väääldigt bra speciellt då vi hade druckit kvällen/natten innan. Det är extra gott att hugga in i en mumsig hamburgare då! Vet inte riktigt varför, men så är fallet i alla fall.

4 juli: Jobbade från 08:00-16:15 och då jag kom hem strålade verkligen solen så det första jag gjorde var att hämta en apelsin och vattenflaska i lägenheten innan jag la mig ute och stekte på balkongen med musik i lurarna. Fy galet vad gött det var. Då var livet nästintill perfekt. ♥ Höll på att somna till och med.



Idag: Jobbade från 07:00-08:30 eftersom jag jobbade natt dagen innan. Riktigt skönt att sluta en sådan tid, då kunde jag ta vara på vädret ännu en gång ute på balkongen!


Passade även på att göra lite nytta (som ni kan se) medan jag jobbade på min solbränna. ^.^

Hej sommaren! Hoppas att du stannar en lång tid framöver. Hur har ni haft det på sistone? Lätta gärna på ert lilla hjärta, för det vore sannerligen roligt att veta. Puss och kram

Kommentarer
Victoria säger:

Tack så mycket :)

2013-07-08 | 20:09:53
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
MADDISENJ.SE säger:

Jag har också haft massa annat för mig på sista tiden ;)

2013-07-08 | 22:10:04
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note