Goes wild and leopard

★Bomberjacka-Vila, ★Linne-New Yorker, ★Väska och shorts -Kappahl, ★Armband-Ur&penn (det med nitar) Jockmock (det rosa), ★Snapback-Monki, ★Ring-Glitter

Kom nyss hem från Coop Forum har varit och handlat lite smått och gott innan jag ska bege mig till jobbet. Jobbar från 21:30-22:00 +natt och fortsätter ytterligare ett pass i morgon från 07:00-13:15. Nu ska jag laga i ordning Copps Gästgivarepytt som jag köpte, får se om den smakar något!

Ha det gött, önskar er en fortsatt fin torsdagskväll! :) ♥

Kommentarer
nicolinda.blogg.se säger:

Älska jackan! ADORABLE :D

Vad jobbar du med?

Hoppas du hade det trevligt på jobbet och hoppas maten smakade mums :D

Svar: Precis min tanke. Varför gymma med tusen lager av spackel!

Jag ska faktiskt besöka GBG i höst och sjunga där. Sjunger i en gospelkör :D Det ska bli så kul.

Då borde du ta och checka Medina, den danska bruden. Hon är grym! Kolla hennes musik :)

Om jag har träffat Bagge? Jag har sett honom irl och varit nära på att hälsa, men jag vågade inte gå fram :P

2013-07-11 | 23:44:49
Bloggadress: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note