En känsla av förväntan växer sig extra stor


Ett par leopardbrillor fick så vackert följa med mig på äventyr i dag! Helt underbart. Det som brillorna ligger på är min tygkasse som innehåller lite smått och gott... korv, bröd, ketchup, senap, vindruvor, kanelgifflar, banan, äpple, mörkchoklad, Risifrutti. Yammi.

Nåväl, sitter på bussen med galet go musik i lurarna, medan jag rör mig framåt mot Göteborg för att möta upp Emma och ett gäng vänner (men även ett par nya ansikten). Är verkligen supertaggad!! Det här kommer bli en minnesvärd lördag. Har dessutom aldrig varit vid Askimsbadet förut så en känsla av förväntan växer sig extra stor... Kanske dessutom kommer ta ett kvällsdopp... det vet man aldrig. ;) Haha.

Hoppas verkligen att ni också får en underbar lördag med massa äventyr och mys. Precis som min helt enkelt! ♥ TA HAND OM ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note