Tidigt födelsedagsfirande



Kofta: Mammas ♥ Tunika: Kappahl ♥ Ring: Guldfynd ♥ Halsband: Second Hand ♥ Leggins: Ullared

Denna torsdag har jag haft häcken full. Har haft tidigt födelsedagsfirande. Smörgåstårtan gjorde mamma dock, men gräddtårtorna var min uppgift. Haha, jag som verkligen avskyr grädde! Fast vad gör man inte för sina gäster så säg? ;)

Btw, efter allt grejande såg min outfit ut som bilderna ovan.

Smörgåstårtan. Visst är den superfin!? Mamma hon kan.


Gräddtårtorna. Stolt tjej! Titta, bara vad fint jag har dekorerat. :)


Jag dammsög i köket och gjorde det vackert på borden.



Mamma hade bakat min favoritkaka... ingen mindre än Silviakaka... Mums!


Har haft en riktigt trevlig och rolig "födelsedag" i dag, höhö. På lördag smäller det för då fyller jag sannerligen år!! Då blir det tacos, vänner, en jävla massa tjöt, flummande och partaj of course. ;D Längtar sjuuukt mycket alltså!!

Kommentarer
marina säger:

sv. Så lite så och tack själv. :)
Smörgåstårten ser sjukt god ut!

2013-12-27 | 10:44:34
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se
Elinore säger:

Coolt mobilskal :D
Nä super tråkigt med vädret! Inte alls många som har snö detta år :( Va bra att du hade det härligt ändå! :D

Jo jag har snö och idag har det snöat ännu mera, men på självaste julafton spöregnade det. Vart super halt :/
Ha en underbar fortsättning :) <3

2013-12-27 | 13:40:27
Bloggadress: http://elinorejarlehag.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note