Tidiga paket hos pappsen




Jag fick bland annat en digital fotoram och...

... En fantastiskt snygg bok om King of Pop!



På ett sätt är det bra med skilda föräldrar. Du får julklappar och födelsedagspresenter två gånger. Jag har faktiskt inte haft särskilt ont av min pappas och mammas skilsmässa.

Well well. I måndags var jag och hälsade på min far. Då var jag och hans vänner ute på promenad i mina gamla hemtrakter och sedan när vi kom hem bytte jag och pappa lite julklappar, åt middag och sjöng ett par julsånger i soffan! Trevligt värre.

Fick även ett kuvert med pengar som födelsedagspresent innan jag begav mig mot tåget. Det är alltid lika uppskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note