This is me!

 
Min favoritfärg är rosa. Innan var det gult (mitt rum då jag bodde hemma var gult).
Jag ÄLSKAR sallad. Skulle nog bara kunna äta det om jag varierade vilka ingredienser jag skulle ha.
Ibland vill jag bara ge upp. Men då säger jag i stället till mig själv: "fortsätt kämpa Veronica! Du har varit med om värre saker."
Jag har en "fobi", ryser i hela kroppen då någon kliar sig med långa naglar eller när någon "gnisslar" i tallrikar. Usch.
Finns nog ingen människa som får så lätt blåmärken som jag. Räcker att jag går in i en byrå... vips så är det där som ett envist plåster som inte vill släppa taget!
Jag har haft en sångpedagog från då jag var 14-17 cirkus. Har sjungit i stort sett hela mina 19 år.
Tycker oftast att mat är godare än godis. True story. Fast jag gillar inte att handla (bara med vänner).
Ironi ligger mig varmt om hjärtat.
 
Nu utmanar jag er att berätta några saker om er själva. Släng in en kommentar här vettja! Vore kul att veta lite mer om mina bloggläsare. :)
 

Kommentarer
idazander.se - säger:

sv: Tack så mycket! Blir så glad :D

2013-12-15 | 14:34:58
Bloggadress: http://idazander.se
Staffan T säger:

Hej Jag är en kille från Helsingborg. Jag tycker att du är charmig och du få mina fjärilar att vakna upp till liv igen. Kan du inte lägga upp fler bilder på dig själv? :) Hoppas allting är bra, kramar.

Svar: Hejsan, där ser man. Alltså jag kan inte bara lägga upp egopics. Men självklart kommer sådant förekomma (vilket det redan gör) här på bloggen men har även ett allmänt fotointresse (: Tackar, hoppas allt är bra med dig också.
Veronica

2013-12-17 | 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note