Söndagsmys: Albert & Herberts Julkalender!

Jag har som ni redan vet kollat ett par avsnitt av Albert & Herberts Julkalender. Fast det ni inte har den blekaste aning om är att jag har gottat till mig med både Lillebrorskolor och en bit av Almondytårtan som jag fick som gåva från ICA Maxi. Mums. Det är inte helt fel att vara student ibland. ;)
 
Moraeus tar över ”Så ska det låta”
Visste ni att det är säsongsstart för "Så ska det låta"? Har suttit bänkad i snart en timme framför detta härliga, underhållande och givetvis sjungit för fulla muggar!! UNDERBART. ♥ Tyckte att Kalle Moraeus gjorde det bra som efterträdare efter den svårslagna Peter Settman. Så himla mysig är mannen!
 
Ser ni också på "Så ska det låta" i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note