Shopping med mamsen

Shopping är riktigt roligt. Det är något son nästan alla tjejer gillar. Jag är inget undantag.

Denna lördag var jag och mamsen i Allum och shoppade. Jag hittade ett par grymt snygga vinterkängor (det tog sin lilla tid vill jag lova). Enligt mig ska skor både vara snygga, bekväma och varma. Vilket inte är några enkla krav. Om alla kraven ska uppfyllas. Men till slut fann jag dessa godingar!




Vad tycker ni om dessa vinterkängor?


Kunde dessutom inte låta bli denna söta, fina och vackra ljuslykta. Sååå himla fin. Jag älskar verkligen änglar!




Som ni säkert vet så blir man otroligt hungrig av shopping. Det blev även vi. Då pröjsade mamma för tacobuffe. Mums filibaba!!

Vilken supermysig och rolig shoppingrunda jag har haft i dag. Sjukt underbart att umgås med sin mamma. Allt för länge sedan. Det var verkligen på tiden! ♥

Kommentarer
Melinda/Felicia säger:

Vilka underbara skor :O Vart i allum köpte du dom? :D

2013-12-07 | 21:55:20
Bloggadress: http://felindasfoto.blogg.se
Lotta säger:

Sv: Jaa, jag gillade den verkligen :)

Jättesnygga skor! Ser dessutom väldigt varma och sköna ut =)

2013-12-08 | 09:15:46
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note