Säger ett par viktiga saker





Tänkte bara kika in och säga ett par viktiga saker. I morgon blir det nämligen tidigt födelsedagsfirande för mig som fyller år på lördag. En del av Laholmgänget (alltså från Mats sida) kommer ner och gästar oss. Vi blir som jag sagt till er tidigare, runt 20 personer. Så det blir fullt hus! Tycker det ska bli riktigt roligt. Innan festen drar igång här hemma ska jag och mor fortsätta med smörgåstårtan och även göra en födelsedagstårta. Säkert massa annat som ska göras. Blir mycket att stå i då som ni förstår. Hoppas dock att jag hinner plugga en sväng och även att bloggen inte ekar helt tomt. ;) *Håller både mina tummar och tår*

Nu ska jag i alla fall fall nana. För det blir ju ALLTID en morgondag. Sussa sött goingar! ★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note