Robert Gustafsson levererar!

 
Vi alla människor gillar väl att skratta?! Jag tror och hoppas i alla fall att ingen strävar efter att gråta sig igenom livet. Skratt leder till glädje och glädje leder till lyckliga stunder. Då vill vi inget annat än att skratta! Tror säkerligen inte jag pratar utifrån mig själv här, utan många delar säkert samma åsikt. Någon som ALLTID får mig att skratta är vår alldeles egen komiker Robert Gustafsson. Han är bara FÖR störtskön! Favoriten är då han delar med sig av "Tips från coachen" i Parlamentet och spelar handikappad. Alltså vart får han allt ifrån egentligen??
 
Ligger Robert er också varmt om hjärtat? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note