Pluggar i Språkverkstaden

Bild från i går med min supercoola beanie på!
 
Tjenixen på dixen eller hali hallå!!
 
Allt väl med er denna fredagsförmiddag? Helt okej med mig. Tackar som frågar! Sitter i Språkverkstaden. Dock känns det som att jag mest står och stampar på ett och samma ställe i min observatinonsrapport. Kommer liksom inte vidare. Fast tänker att jag läser kurslitteratur och skriver ned sådant som jag kan ta med. Ingen idé att kriga då jag ändå inte når till högre skyar.
 
Från plugg till något roligt. Lite senare i dag blir det lussefika med mamma och Mats at my place. Myspys! Därefter ska jag iväg och simma "fortsätt simma" som Marvin skulle sagt i Hitta Nemo. Klockan 17 åker jag och Cecilia till affären och handlar dagens middag, då blir det trevligt middagssällskap och efter det klär vi tillsammans hennes julgran! :) Yeah. Det här kommer bli en riktigt grym fredag! Hoppas att ni också har något att se fram emot.

Kommentarer
Carina säger:

Tack k för lusse fika..

Svar: Tack själva. Det var mysigt!
Veronica

2013-12-13 | 15:16:33
EMMAWHO säger:

Älskar mössan!

2013-12-13 | 18:30:55
Bloggadress: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note