På väg till Hagabadet


Bär min bästa beanie på hövet och favoritbyxorna till fredagens ära! Heh.
Hali hallå på er goingar!

Gick upp strax efter 9 i morse och åt frukost med mamma och Mats. Nu är vi allesammans på väg in till Göteborg för att simma i Hagabadet (eller ja, mor min och jag ska simma). Mats har andra planer. Jisses, vad avkopplande vi kommer få alltså! Har besökt Hagabadet förut och vilken otroligt härlig miljö det är där inne. It's gonna be fab! Skönt att "bara vara" efter all stress som har uppstått. Önskar er en underbar fredag!

Btw, glömde berätta i går att jag hade min sista skoldag för detta året - projektredovisning. Vi fick godkänt! En helt fantastisk känsla!! Nu har jag jullov samtidigt som jag ska göra färdigt skolarbeten från förra kursen. Men det fixar jag bara jag ger mig fan på det! Ursäkta mitt grova språk. ^.^

Kommentarer
ANGELICA - mot ett hälsosammare liv! säger:

mysigt med sådan halsduk :D

2013-12-20 | 20:30:36
Bloggadress: http://nattstad.se/healthbyangelica
Staffan T säger:

Vacker!

Svar: Danke!
Veronica

2013-12-20 | 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note