My awsome Christmas Playlist

 
Bjussar en dag som denna, på min awsome Christmas Playlist som jag har fixat på Spotify. I dessa tider tycker jag helt klart att det är ett MÅSTE att göra en sådan. Nästintill varje gång då jag går upp är det just denna playlist jag väljer att lyssna till. Julmusik ger personligen mig en extra julkänsla and I just love it! Synd bara att snön inte finns på marken... Men man får göra det bästa av situationen! :)
 
Snart ska jag äta en bit frukost, sedan röja vidare här hemma (började ju för någon dag sedan) och därefter förbereda min redovisning eftersom jag och min studiegrupp ska träffas i morgon och öva på vår projektredovisning. Efter det får vi se vad jag hittar på! Middag blir det i alla fall innan dagen är slut.
 
Ha en underbar tisdag gott folk! :D
 
PS. Släng gärna in en kommentar om vad ni tyckte om min Chrismas Playlist!

Kommentarer
Anonym säger:

Bra spellista :)

Svar: Jamen, visst är den! Kul att du också tyckte om den, vem du än må vara =D
Veronica

2013-12-17 | 15:20:39
Klara Strömqvist säger:

Hur får man så att man kan lyssna på låtarna? :)

2013-12-17 | 20:27:28
Bloggadress: http://klaralovisastromqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note