Behöver komma utanför dessa väggar

Bjuder på en superfin låt som Rasmus Seebach sjunger. Njut mina vänner!
 
Som sagt, behöver komma utanför dessa väggar. Har inte ens visat mig i korridoren i dag. Här hemma hos Veronica har det varit full rulle serrni. ;) Rensat i lägenheten och börjat med garderoben (dock mycket kvar i garderoben). Men jag vill ju inte gärna erkänna att jag har mycket kläder. För det har jag verkligen inte.
 
Nåväl, nu ska jag återgå till vad jag egentligen ska göra. Gå och handla på Coop Forum. Vi hörs senare! Då har jag även pluggat.

Kommentarer
Cecilia säger:

Det är bara att komma hit om du har lust, vet du :-)
kram min sockerkaka!

2013-12-12 | 17:25:03
Bloggadress: http://www.beaugateau.blogg.se
idazander.se - säger:

sv: Hej!
Alla mina bilder redigeras på photoshop, det kan handla om ändra färgskala, ljus, skuggningar eller förbättringar osv :D

2013-12-12 | 20:03:15
Bloggadress: http://idazander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note