Lördags- och fårmys

I förrgår kom jag hem till min familj. Det var minst sagt en härlig känsla. Att få omges av bara värme och kärlek. Mycket känslor uppstod har ju inte haft tid att träffa dem, jobbat som en jäkla dåre. Så har känt mig nästan sönder stressad de senaste dagarna. Men nu är det bättre och stannar här tills på måndag senast för att få nya krafter och hopp till livet. I går hade jag och min bonuspappa lördagsmys. Mamma var nämligen bortbjuden på 50 års partaj hos en väninna. Så vi smaskade i oss ostbågar, jordnöttsringar och drack gott. Vi kollade även på en riktig gammal klassiker, ingen mindre än "Jönssonligan: Dynamit-Harry". Vilken nostalgi man fick... Vi hade en trevlig stund helt enkelt.
Sedan drog vi ut och kollade till fåren. Gav dem lite gottigheter och därefter stannade jag ett bra tag och kliade Svarta bä... hon njöt verkligen! :) ♥ Thihi

Hoppas ni haft en toppen lördag precis som jag! Vi hörs troligen senare. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note