Länkad hos Jaqueline


Söt tjej som skickade med ett brev samtidigt som jag fick min bloggvinst. Ögonskuggorna och nagellacket var bara en bonus! :D
 
Året var 2012 i december då jag deltog i Jaquelines Julkalendertävling, där gick det ut på att man skulle skicka in ett bidrag till hennes mail med sitt bästa inlägg, vilket skulle ge chansen att berätta lite om sig själv (hon ställde ett par frågor) samt bli länkad på hennes blogg och detta hade jag turen att få göra + att jag vann ett Samsung Galaxy s2 skärmskydd, ett nagellack och ögonskuggor kom även som en bonus. Inte helt fel om ni frågar mig! :) Här kan ni läsa inlägget.

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

tack så mycket tjejen!

2013-08-30 | 18:07:01
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note