Glädje i vardagen

Först började jag morgonen med att ta bussen in till skolan för att sätta mig inne på Språkverkstaden. Där pluggade jag ett par timmar innan jag drog mig mot stan - strosade runt i några affärer. Slutligen ringde Emma och då lunchade vi ihop på Jensen's. Supergott och mysigt!




Jag beställde lunchbiffen med råstekt potatis samt den hejdunder goda såsen som jag inte vet vad det är för någon.


Glassugna blev vi efter vår mätt-och belåtenhet. Har faktiskt knappt ätit glass denna sommaren och inte heller känt mig sugen på det, men nu var jag dock det.

Nu ska jag ta och göra i ordning tacos som jag kan äta innan jag drar iväg på vattengympa! :)

Hoppas ni får en fortsatt fin onsdag sötnosar! Puss och kram. ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note